۱۷ خرداد ۱۳۸۹

سفارش كتاب

هم‌ميهنان ارجمند و ايران‌‌دوستي كه مايل‌اند در توزيع و فروش كتاب‌هاي اين جانب در شهرستان‌ها مشاركت نمايند، مي‌توانند با شماره تلفن زير تماس حاصل كرده و اقدام به سفارش كتاب‌ها نمايند:
021-66461007 (انتشارات توس)

۷ نظر:

Unknown گفت...

با مقاله ای تحت عنوان زیر به روز هستم.

گندی شاپور و سهم آن در تمدن اسلامی >>> http://nikoosegal.blogspot.com

behzad گفت...

با سلام خدمت شما

مایلم با وبلاگ مفیدتان تبادل لینک داشته باشم.اگر مایلید بنده را با عنوان موسیقی محلی ایران لینک کرده و در بخش نظرات وبلاگم بنده را مطلع گردانید.

امیری پریان گفت...

درود بر شما داریوش احمدی
عرض ادب بنده را بپذیرید خواستم جویای احوال شده باشم. ضمنا من بر روی موضوعی کار می کنم که به دوران پس از فروپاشی هخامنشیان تا پیش از ساسانیان مربوط بوده و چندین مبحث مهم را تلاش می کنم در این موضوع گردآوری و مورد بحث قرار دهم.

گمان می کنم که موضوعی که کار می کنم بتواند در پاسخ به پرسش هایی مهم درباره ماهیت پیدایش ساسانیان و برخی از الگوهای آنان یاری کند.

در این باره مایلم که به شما میل فرستاده و یا با شما گفتگو کنم. با سپاس فراوان
پریان

ناصر حاجلو گفت...

با سلام خدمت شما دوست گرامی

جناب آقای احمدی خبری در ارتباط با سرمایه گذاری گوگل در معرفی منابع باستانی مطالعه کردم که در آدرس زیر مشاهده خواهید کرد.

به نظر شما آیا این امکان وجود دارد که با رایزنی هایی با دانشگاه شیکاگو آنها را مجبور و یا راضی به انتشار منابع الواح یافت شده در پارسه کرد یا خیر؟ لطفا خبر را اینجا مطالعه بفرمایید

http://khatmikhi.wordpress.com/2010/07/25/%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%8a%d9%87%e2%80%8c%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%8a%d8%a7%d8%a8%d9%8a-%d8%a2%d9%86-%d9%84%d8%a7%d9%8a/

آزاد و سربلند باشید - ناصر حاجلو

مهدی زیدآبادی نژاد گفت...

با درود و خسته نباشید
سپاس فراوان از کوشش فراوان شما در راه پیشبرد فرهنگ ناب ایران زمین .

بنده سرپرست پایگاه تاریخی و فرهنگی مهرمیهن می باشم و از شما خواستارم چنانچه تمایل دارید با یکدیگر تبادل لینک و بنر نماییم . از شما خواهشمندم پس از بازدید از پایگاه ما به نشانی www.mehremihan.com نتیجه را به آگهی ما برسانید . و اگر پس از آن نیز مایل به تبادل بنر باشید نیز می توانیم باهم همکاری داشته باشیم .
از راه آیدی یاهوی زیر و یا رایانامه زیر می توانید نتیجه را به آگاهی ما برسانید :
Yahoo id : farzandee.iran
Email:Info@mehremihan.com

بابک خرم دین گفت...

درود
من در وبلاگم درباره پاداش و جزای پس از مرگ و جهان آخرت در ادیان زرتشت و بودا و یهود نوشتم اگر دوست داشتین آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید( آن مطالب جنبه تبلیغ برای هیچ دینی را ندارد و بر ضد هیچ دینی هم نیست و فقط برای آگاهی بیشتر خوانندگان عزیز وبلاگم است)
با تشکر از شما[گل]

ناشناس گفت...

درود بر شما

سپاس از کوشش هایتان در راستای شناساندن فرهنگ ایران زمین به ایرانیان و جهانیان.گروه دانشنامه پایگاه پژوهشی هخامنشیان در راستای گرد آوری دانشنامه ایران باستان از شما دعوت میکند به هموندی تالار گفتمان هخامنشیان(وابسته به پایگاه پژوهشی هخامنشیان) درآیید و ما را در راه گردآوری این دانشنامه یاری رسانید.

با آرزوی تندرستی

شاد و پیروز باشید
www.hakhamaneshian.net